عنوان: پيام تسلیت در پى شهادت حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن نصرالله
شرح:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ»

 

عالمِ مجاهدِ خستگى‌ناپذير، رهبر محبوب حزب‌الله لبنان، جناب حجت‌الاسلام والمسلمين آقاى سيدحسن نصرالله و جمعى از ياران و همرزمانش«رضوان‌الله‌عليهم» به دست شقى‌ترين رژيم سفاك دوران، به فيض عظيم شهادت، نائل آمدند و قلب امت اسلامى و همۀ آزادگان جهان از اين مصيبت بزرگ جريحه‌دار گرديد.

عمر مبارك اين شهيد سرافراز، يكسره در مسير نورانى مجاهدت در راه خداوند سبحان و مبارزه با ظالمان و پشتيبانى از مظلومان سپرى شد و اينك او و يارانش، پاداش مجاهدت‌هاى خود را در پيشگاه الهى و أولياء حق«عليهم‌السّلام» دريافت كرده‌اند.

رژيم ددمنش و تروريست صهيونيستى با آلودن دست خباثت‌آميز و جنايت‌پيشۀ خود به خون مطهّر اين شهيد عاليقدر و صدها تن از مردم بى‌پناه و مظلوم لبنان، چهرۀ زشت خود را در نزد جهانيان و در كارنامۀ تاريخ بشريّت، سياه‌تر ساخت و اميد است زوال اين غدّۀ سرطانى جامعۀ بشرى با اين شهادت‌ها، تسريع گردد، إن‌شاءالله.

از خداوند تعالى علوّ درجات اين شهيد مجاهد و ياران دليرش و همۀ شهداء لبنان را مسألت كرده و به روان آن عزيزان، درود مى‌فرستيم و به ملّت صبور لبنان و جبهۀ مقاومت و همرزمان سيّدِ شهيد، تسليت عرض مى‌كنيم و ظهور نجات‌بخش انسان و انسانيّت، حضرت ولى‌الله‌الأعظم«ارواحنافداه» را به تضرّع و ابتهال، از خداوند رحمان و رحيم، خواستاريم.

«وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»

والسّلام عَليه و عَلى عِبادالله الصّالحين.

حسين المظاهرى

٢٤ / ربيع الاول / ۱۴۴۶

٧  /مهرماه / ۱۴۰۳