عنوان: پیام در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان
شرح:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«و مَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَن يُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ»

 

فجايع ددمنشانه و حملات وحشيانۀ رژيم سفّاك و جنايت‌كار صهيونيستى در لبنان مظلوم در طى روزهاى اخير، كه به شهادت صدها تن از غير نظاميان بى‌گناه خصوصاً زنان و كودكان و تخريب وسيع مناطق مسكونى انجاميده است، دل هر انسان آزاده‌اى را به درد مى‌آورد.

جنايت وحشيانۀ رژيم جنگ‌افروز و اشغالگر صهيونيستى در نسل‌كشى بزرگ در غزۀ مظلوم كه اينك رقم شهداى آن فراتر از چهل‌و‌يك هزار نفر رفته است، هنوز به پايان نرسيده و همچنان ادامه دارد، كه اين رژيم متجاوز و خون‌خوار، اكنون ميدان جديدى در ددمنشى و نسل‌كشى در لبنان را گشوده است و همۀ اين جنايت‌هاى بى‌رحمانه در برابر چشمان مجامع بين‌المللى است كه به ظاهر، وظيفۀ خود را دفاع از انسان و انسانيت مى‌دانند! و در واقع حاميان  تروريسم و كشتار دولتى هستند.

از خداوند جبّار و منتقم، با تضرّع و ابتهال مسألت مى‌كنيم كه شرّ فراگير اين رژيم ضدّ صلح و ددمنش را از جامعۀ بشرى كوتاه فرمايد و وجدان‌هاى خفته را بيدار نمايد و انسان و انسانيّت را از چنگال مستكبران و زورگويان، نجات و رهايى مرحمت فرمايد و مردم مظلوم و بى‌پناه لبنان را سرافراز و پيروز فرمايد و شهيدان عزيزشان را با سالار شهيدان محشور نمايد و مصدومان بى‌شمار اين حوادث خونين را بهبودى و شفاى عاجل، عنايت فرمايد و به بازماندگان داغديدۀ آنان صبر و تسلّا و اجر بى‌پايان، كرامت نمايد؛ يا غياث المستغیثين!

حسين المظاهرى

٢٠ / ربيع الاول /  ۱۴۴۶

٣ / مهر ماه / ۱۴۰۳