عنوان: دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید جواد شهرستانی - 11/2/1402
شرح:

دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید جواد شهرستانی - 11/2/1402حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید جواد شهرستانی، داماد و نمایندۀ مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی«مدّظلّه» صبح امروز با حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّظلّه» دیدار و گفتگو کرد.

حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار با اشاره به ضرورت توجّه دائمی به مقام قدس حضرت بقیة‌الله الأعظم«ارواحنافداه» در همۀ احوال و در کلّیه امور، خاطرنشان کردند: توفیقات الهی که همۀ بزرگان در مسائل گوناگون و خصوصاً در حفظ و صیانت از حوزه‌های علمیّه کسب کرده‌اند، در سایۀ توجّه به مولا و مقتدایمان حضرت ولی‌ّعصر«عجل‌الله تعالی فرجه الشّریف» بوده است.

ایشان توفیق بزرگ مرجع فقید شیعه، آیت‌الله العظمی خویی«قدّس‌سرّه» در حفظ و صیانت از حوزۀ علمیّۀ نجف اشرف و پس از ایشان توفیق آیت‌الله العظمی سیستانی در ادامۀ راه ایشان را مرهون توجّهات و توسّلات دائمی این بزرگان به حضرت ولیّ‌الله الأعظم دانستند و تأکید نمودند: همۀ ما باید در گفتار و کردارمان و در شئون مختلف یاد و نام امام زمان«سلام‌الله‌علیه» را فراموش ننماییم.

آیت‌الله العظمی مظاهری با تقدیر فراوان از فعالیّت‌های برجستۀ حجت‌الاسلام والمسلمین آقای شهرستانی و خدمات شایسته به حوزه‌های علمیّه و عتبات مقدّسه، برای ایشان در استمرار خدمت به مکتب تشیّع و اعتلای کلمۀ حق، آرزوی توفیق و تأیید روزافزون نمودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نیز در این دیدار با اظهار تشکر از تفقّد و عنایت همیشگی آیت‌الله العظمی مظاهری، برای سلامتی و طول عمر ایشان دعا کردند.

 

گزارش تصویری

=====================================

============================

دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید جواد شهرستانی - 11/2/1402

دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید جواد شهرستانی - 11/2/1402

دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید جواد شهرستانی - 11/2/1402