عنوان: دیدار آقای مهندس اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی - 5/2/1398
شرح:

دیدار آقای مهندس اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی - 5/2/1398آقای مهندس اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی با حضرت آیت‌الله‌ العظمی مظاهری دیدار و گفتگو کرد.

حضرت آیت‌الله‌ العظمی مظاهری در این دیدار با اشاره به موضوع سیل اخیر در استان‌های کشور، همبستگی ملّی و حضور مردم برای کمک به سیل‌زدگان را بسیار تحسین‌برانگیز دانسته و خاطرنشان کردند: اگرچه این موضوع، مشکلات و مصائب فراوانی را به همراه داشت، امّا وحدت و اتّحاد ملّی ملّت بزرگوار ایران و نیز اهتمام و تلاش‌های گسترده دولت و سایر دستگا‌ه‌های مسئول، موجب شد تا از گسترش دامنۀ مشکلات جلوگیری شود.

ایشان از خدمات و فعالیت مجموعۀ دولت و وزراء محترم به ویژه وزیر راه و شهرسازی و نیز مسئولان نظامی و انتظامی و سایر نهادها در جریان این حادثه تشکّر و قدردانی کردند و اظهار امیدواری کردند که با اهتمام و جدیّت و برنامه‌ریزی همۀ دستگاه‌های مسئول، هر چه زودتر خسارت‌ها و آسیب‌های این حادثه جبران گردد.

آیت‌الله‌ العظمی مظاهری در پایان سخنان خود آقای مهندس اسلامی را شخصیتی با سابقه و متعّهد و خدمتگزار دانسته و برای توفیق بیشتر ایشان در خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی دعا کردند.

در این دیدار آقای مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی گزارشی از حادثه سیل اخیر و اقدامات و فعالیت‌های این وزرات‌خانه را بیان کرد./پایان خبر

 

گزارش تصویری

===================================

=======================

دیدار آقای مهندس اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی - 5/2/1398 

دیدار آقای مهندس اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی - 5/2/1398

دیدار آقای مهندس اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی - 5/2/1398