عنوان: دیدار آقای علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری - 29/7/1397
شرح:

آقای علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّظلّه‌العالی» دیدار کرد.

دیدار آقای علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری - 29/7/1397آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار با تأکید بر ضرورت حفظ میراث فرهنگی و رونق صنایع دستی، از صنعت گردشگری به عنوان یکی از ابزارهای بسیار مهم فرهنگی و اقتصادی یاد کرده و افزودند: در کشور ایران با توجه به منابع طبیعی و آثار تاریخی و میراث فرهنگی، زمینۀ لازم برای گسترش صنعت گردشگری فراهم است، امّا متأسفانه، به صنعت گردشگری توجه کافی نشده است.

ایشان در این زمینه افزودند: با عنایت به منافع کم‌نظیر صنعت گردشگری، چه در زمینه‌های توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی و ایرانی و چه در زمینه‌های اقتصادی و جلب منابع مالی، باید فکر، برنامه‌ریزی و اقدام لازم در زمینۀ رونق این صنعت صورت پذیرد.

آیت‌الله العظمی مظاهری با بیان اینکه امروزه صنعت گردشگری، از نظر اقتصادی، رقیب صنایع و کارخانه‌های بزرگ است، تأکید کردند: اهمیّت شایسته به گردشگری می‌تواند موجب رونق اقتصاد کشور و همچنین خنثی‌سازی تحریم‌های اقتصادی دشمنان شود؛ چنانکه می‌تواند ظرفیّت مناسبی برای بیان حقایق و معرفی تمدّن اسلام و ایران و نیز مذهب تشیّع به جهانیان باشد.

 

گزاش تصویری

==================================

=======================

 دیدار آقای علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری - 29/7/1397

دیدار آقای علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری - 29/7/1397